برای یافتن رویداد مورد نظر عنوان رویداد را جستجو کنید :

 پانزدهمین دوره آموزشی کاربردی مهندسی فروش – موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

پانزدهمین دوره آموزشی کاربردی مهندسی فروش – موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

معرفی دوره :

امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را می توان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛

آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟

آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟

آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» برویم؟

هدف:

آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط، با تکنیک‌های پیشرفته مهندسی فروش و استراتژی های خاص در بازارهای پر رقابت امروز

محتوای دوره:

مبانی و مفاهیم مهندسی فروش

  • مدلسازی در مهندسی فروش، روند ، فرایند ، فرمولِ فروش و پیش بینی آن

صلاحیت فنی

  • دانش محصول ، دانش بازار ، دانش مشتری به همراه تعریف پروژه

روانشناسی فروش

  • مخاطب شناسی، موقعیت شناسی. (با ارائه ی مثال و تمرین در کلاس)

مهارتهای ارتباطی

  • مهارت گوش دادن، برانگیختن کنجکاوی ، کسب اعتماد ، همانندسازی رفتاری (کلامی و غیرکلامی) به همراه تمرین

مهارت ارائه و معرفی محصول

  • مهارت نمایش محصول ، مهارت ارائه با پاورپوینت و وایت بورد، ارائه به گروه ، ارائه به فرد(به همراه تمرین ایفای نقش)

مهارتهای اقناعی

  • مهارت فروش با سؤال، مهارت چانه زنی و مذاکره . به همراه تمرین و ایفای نقش

فروش سازمانی

  • مراحل فرایند فروش سازمانی و نکات مربوط به آن (مشتری یابی، اخذ قرار ملاقات، یافتن متحدان فروش، تأثیر عامل فرهنگ سازمانی، تشریفات سازمانی و … (به همراه تعریف پروژه، تمرین و ایفای نقش درکلاس)

تاریخ و زمان برگزاری :

  • ۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰) شروع از ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۶

وبسایت:

www.tbs.ir

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *