برای یافتن رویداد مورد نظر عنوان رویداد را جستجو کنید :

معرفی خدمات پایگاه Science Alert

پایگاه Science Alert به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی، به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان ایجاد شده است و در حال حاضر روزانه بیش از 10,000 بازدیدکننده دارد که اکثراً از جامعه علمی و تخصصی کشور هستند. خدمات پایگاه Science Alert به شرح ذیل می باشند:

در صورت ابهام یا نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص خدمات این مرکز لطفاً از طریق آدرس ایمیل info@sciencealert.ir مکاتبه فرمایید.

معرفی خدمات ویژه پایگاه Science Alert

پایگاه Science Alert به منظور تسهیل و تسریع فرایند جست و جوی برخی خدمات تخصصی، همکاری خود را با تعدادی از موسسات معتمد و معتبر آغاز نموده است. فهرست خدمات ویژه ارائه شده توسط این موسسات به شرح ذیل می باشد:

لطفاً توجه فرمایید خدمات فوق توسط موسسات همکار ارائه می گردند و جزء خدمات این پایگاه نیستند اما اعلام مورد فوق به معنی رفع مسئولیت پایگاه Science Alert در فرایند سفارش نیست و در صورت بروز هرگونه اشکال در روند سفارش این پایگاه به مسئله ورود کرده و تلاش خواهد کرد تمامی توافقات به نحو احسن انجام گردند. لطفاً در نظر داشته باشید نظارت فوق صرفاً شامل موسسات همکار می باشد و برای سایر موسسات قابل انجام نیست. لذا درخواست می شود در صورت بروز اشکال درخواست خود را از طریق ایمیل info@sciencealert.ir منعکس فرمایید تا اقدامات نظارتی مقتضی صورت پذیرد.

 پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار-ایران-تهران

پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار-ایران-تهران

معرفی همایش:

پنجمین همایش ملی نوآوری ،توسعه و کسب و کار برگزار می گردد با فراخوان ملی  قصد دارد تا گردهمايي بزرگ علمي را براي دانشمندان، صاحبنظران و انديشمندان علوم مديريت وکسب وکار رقم بزند. با تبادل نتايج آخرين پژوهش هاي صورت گرفته و اطلاع رساني نتايج کاربردي آنها سهمي در اعتلاي نظام مديريتي کشور، دستيابي به توسعه پايدار، رشد و شکوفايي صنايع و توليد ملي و بهبود وضعيت اقتصادي جامعه خواهيم داشت. همچنين  به  اشتراک  گذاشتن  جديدترين  يافته هاي علمي و تحقيقاتي، به روزآمدي علمي و حرفه اي فعالان دانشگاهي وعرصه کسب و کار خواهد انجاميد. در حال حاضر يکي از مهمترين مشکلات و دغدغه هاي مسئولين ارشد نظام مقدس جمهوري اسلامي رشد و تعالي مديريت در بنگاه هاي اقتصادي کشور است. افزايش اثربخشي و کارايي مديران کشور تاثير فراواني در رسيدن کشور به اهداف تعيين شده خواهد گذاشت و بدون شک به جريان افتادن دانش و علم مديريت در کنار تعهد اسلامي و پايبندي به اهداف متعالي انقلاب اسلامي در رساندن کشور به سرمنزل مقصود و قدرتمندي هر چه بيشتر کشور، سهمي بزرگ خواهد داشت. از سوي ديگر فرآيند مديريت از جمله مسائل بسيار مهم جوامع بشري است و از آنجائيكه انقلاب اسلامي ايران حاكميت اصول و ارزشهاي الهي بر محيط اجتماعي از جمله نهادها و سازمانهاي مربوط به آن را ضروري ساخته است، بنابراين تبيين رسالت مراكز علمي و پژوهشي در تحقق اهداف نهضت توليد علم يكي از آرمان¬هاي بسيار مهم کشورمحسوب مي-شود. از اين روي بر آن شديم سهمي هر چند اندک اما کاربردي و اثرگذار در راه نيل به اين اهداف اساسي و مهم داشته باشيم.

محورهای همایش:

کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

مديريت كيفيت فراگير (مفاهیم و ابزارها)، تعالي سازماني، سیستم های کیفیت، بهره‌وري ، مديريت عملكرد، روش‌هاي حل مساله، شش سیگما

رهبری و رفتار سازمانی 

رهبري، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاري رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبري سازماني در شرايط بحراني، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره

تولید، فرآیند و عملیات

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

مدیریت مالی

استراتژی‌های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی شرکت‌ها

مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و …)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه‌ريزی استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح CORPORATION، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاري مولفه هاي مختلف استراتژي با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربي گري

مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

افق های نوین در مدیریت ، چالش های فراروی مدیریت ، استراتژي تکنولوژي، مدیریت نوآوري، مدیریت تحقيق و توسعه، سياست‌گذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي

مدیریت بازرگانی

اهمیت توجه به نگرش های نوین در بازاریابی ، ساختار و استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بين‌المللي، بازاریابی خدمات، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات ، قيمت‌گذاري، کانال­های بازاریابی، مدیریت برند، کیفیت و ضمانت، تجارت الکترونیک، اهمیت توجه به نگرش های نوین در بازاریابی، تاثیر فرهنگ سازمانی بر خلق مشتریان وفادار، مشتری مداری

اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت

شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، مباني فلسفي سازمان و نظريه هاي سازماني، مباني فلسفي نظريه هاي مديريت، نقد و مقايسه مكاتب فلسفي سازمان و مديريت و مطالعاتتطبيقي

حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پايدار نظام هاي مديريتي

کارآفرینی

کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمان ها، موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني، چالش هاي موجود در توسعه سازمان هاي نوآور و كارآفرين

مدیریت دانش

مدیریت دانش و حوزه های سازمانی، سیستم ها، ابزارها و فنون مدیریت دانش، موضوعات و مفاهیم مدیریت دانش، خلق و به اشتراک گذاری دانش، ارزیابی و اندازه گیری مدیریت دانش، مدیریت دانش در عمل، مدیریت دانش و هوشمندی کسب و کار، مدیریت دانش و شبکه ها، امنیت در مدیریت دانش ، حوزه های نوین در مدیریت دانش، داده کاوی و پردازش داده در مدیریت دانش، بزرگ داده ها و مدیریت دانش ، مدیریت دانش، وب و کسب و کار الکترونیکی، مدیریت دانش و نوآوری و جامعه و اقتصاد دانشی

تاریخ های مهم:

  • شروع زمان دریافت : اردیبهشت ۱۳۹۶
  • آخرین مهلت ارسال: ۱ اسفند ۱۳۹۶
  • اعلام نتیجه داوری: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
  • برگزاری همایش: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

وبسایت:

www.idbconf.ir

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *